Helsingin sanomat OP-PohjolaElisa HOK-Elanto Holday InnAccenture Bob Helsinki

Festari-info

Yritysyhteistyökumppanit

 

PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANEITAMME OVAT



elisa_50korkea

Yhteistyössä:
Debytantit-sarja

hs_logo_k50

Yhteistyössä:
Taiteiden yö

op_pohjola_vasen_harmaa

Yhteistyössä
Kamarimusiikkia kaupungintalolla

 

 

SPONSORIT

accenture_silver_k50

bobhelsinki_k50

hok-elanto_k50

holidayinn_k50

 

 

PALVELUKUMPPANIT

eastway_k50

hjv_tuotejapalvelu09

pernordricardf_onwhite_k40

 

 

 

 

Yritysyhteistyön mahdollisuudet

Helsingin juhlaviikot on yksi Suomen kulttuurisektorin yritysyhteistyön suunnannäyttäjistä. Yritysyhteistyö mahdollistaa monipuolisen ohjelmatarjonnan ja sisältöjen rakentamisen. Sponsoroinnin avulla Helsingin juhlaviikot tavoittaa myös uusia yleisöjä. Yrityksille Juhlaviikkojen sisältö ja kanavat avaavat mahdollisuuksia luovalle markkinoinnille ja promootioille.

Monitasoinen sisältö tarjoaa merkityksiä täynnä olevan sisällön - tarinoita, ihmisiä, ilmiöitä. Elämyksiä, joita muistellaan. Juhlaviikot näkyy, kuuluu ja tuntuu ympäri kaupunkia ja vahvasti myös mediassa. Yritysyhteistyökumppanien panos vuonna 2009 oli lähes miljoona euroa.

Juhlaviikoilla on mahdollista huomioida erilaisia sidosryhmiä: kutsua tärkeimmät vieraat Huvila-teltan tunnelmalliseen miljööseen tai tarjota henkilökunnalle ikimuistoinen ilta uuden sirkuksen äärellä. 

Säännölliset tapaamiset ja verkostoituminen ovat tärkeä osa Juhlaviikkoyhteistyötä. Juhlaviikot on oiva kanava luoda ja kehittää uusia kumppanuuksia.

Kävijämäärät 2005 -2009:
2009: 294 363 / Ilmaistapahtumien kävijät 195 675 / Täyttöaste 83 % 

2008: 262 646 / Ilmaistapahtumien kävijät 182 440 / Täyttöaste 82 %

2007: 307 357 / Ilmaistapahtumien kävijät 218 557 / Täyttöaste 77 %

2006: 258 145 / Ilmaistapahtumien kävijät 191 165 / Täyttöaste 71 %

2005: 254 454 / Ilmaistapahtumien kävijät 184 913 / Täyttöaste 82 %

Vuoden 2009 toimintakertomus (pdf)

Vuoden 2009 toteutunut ohjelmisto (pdf)

 

Yhteistyömalli

Helsingin juhlaviikkojen sponsorointimalli on kolmitasoinen jakaantuen partneri- ja sponsoritasoihin sekä tuote- ja palvelukumppanuuksiin. Kukin taso tarjoaa erilaisia mahdollisuuksia, ja kullekin yritykselle pyritään räätälöimään kyseisen yrityksen näköinen paketti. Tavoitteena on rakentaa kumpaakin osapuolta hyödyttäviä ratkaisuja. Yhteistyötä tehdään tiiviisti ja pitkäjänteisesti.

I
Päätason partnereina mukana ovat jo Helsingin Sanomat, Elisa ja OP-Pohjola. Lue lisää pääyhteistykumppaneista ja nimikkoprojekteista.

II
Juhlaviikkojen sponsoritason kumppaneita ovat Accenture, Bob Helsinki, HOK Elanto ja Holiday Inn. HOK Elannon S-ryhmä tarjoaa yhteistyön puitteissa S-Etuja Juhlaviikkojen eri tapahtumiin. OP-Pohjolan kanssa Juhlaviikot toteuttaa kamarimusiikkisarjan.

III
Juhlaviikkojen tuotekumppanit ovat Eastway, Pernod Ricard Finland ja Libris Oy, joka painaa Juhlaviikkojen esitteet, julisteet ja muut painotuotteet.

 

Yhteydenotot

Helsingin juhlaviikkojen yritysyhteistyöneuvotteluista vuosina 2007-2010 vastaa Image Match Oy. Mikäli haluatte mukaan Juhlaviikkojen kumppanijoukkoon, mahdollisuuksista kertovat mielellään: Image Matchin toimitusjohtaja Mikko Lähdeoja Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen tai Juhlaviikkojen markkinointipäällikkö Hanna Alén Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen

 

Kuva: Maarit Kytöharju